Wednesday, July 8, 2009

Sape Mangsa Aku Lepas Ni..??

Nur Aina Shamimi Bt Mohd Zaini
hola2x!!..haha..sape mangsa aku lepas ni..kalu dulu si budak kecik tu yang kene..tp sekarang die dah nak ada geng..my sister nak dapt baby baru..so mknanye si Aina akan dapat adik..huh!!xleh jadik cmni..kalu dulu aku slalu buli dorang pasni si Aina dah ada geng..aku kene ada planning br sebelum balik kampung nanti..hahaha..
Aku akan pastikan dorg xdapat membuli aku..Si Aina ni pantang nampak tok die siap2 mesti die akan buat2 sibuk nak ikut..pastu asyik tanya2 aje..sampai sakit telinga nak mendengar..bile die dah dapat ikut,dah blik umah asyik dok bercerita kat ibu ngan ayah die kemana die pg..sampaikan xnak pegi sekolah die..sbb nak ikut tok die jalan-jalan.."Aina,xboleh xpegi sekolah,kesian ibu ngan ayah nak pegi keje"..pastu die balas"Aina nak g sekolah yang ada buai tu,yang nak g umah tok tu"(ms jalan2x tu,tok bawak lalu depan tadika dekat ngan umah aku tu)..hah!!haru biru gak la ibu die.haha.
Aina ni paling takut kat pakngah die(my brother).memang xboleh dekat.nak tau sebabnye..abang aku ade janggut.."pakngah ada janggut macam kambing"..tu bukan kambing la Aina..tu pakngah la..ape la aina ni.. si Aina ni slalu sebut cmni kalu kite cakap pape kat die."
senang p"(dalam pelat die la)..die ikut cakap ibu die slalu cakap kat die..pastu bila kte ckp kat die,die akan bls cmtu la..
Baru ni aku balik kampung,singgah umah my sister,Aina tgh tido,my sister ckp td Aina kne marah,pastu nangis trus g tido..sbb kat umah my sister xde lektrik haritu,die panas.jadi si Aina ni xpaham xde lektrik tu ape..so die panas suruh ibu die bukak kipas..memang xdapat la..pastu aku kejutkan die bgn tido sebab nak makan tengahari..Si Aina ni pon mulalah nak menyibukan diri die nak duduk sebelah tok..haha..Si aina memang kuat makan.selagi xtido,selagi tu die akan makan..haha..sebelum aku nak balik,tok die tanya "nak ikut x cu g naik bas..?"Aina pon jawab "Aina xboleh ikut lagi,bile dah besaq baru boleh ikut cu"..padahal nak ikut..hahaha..tp die tkt..jahat kan idz ni..slalu buli die..sory Ye Aina.Aina ngan Tok

No comments:

Post a Comment